Maksuni ei mennyt läpi. Mitä teen?

Maksutavasta riippuen ratkaisu voi olla erilainen.

Suurin osa maksuista onnistuu ilman murhetta - erityisesti pankki-ja korttimaksut menevät läpi ilman suurempia ongelmia. Tässä artikkelissa on muutama ehdotus siihen miten toimia jos maksu ei mene läpi.

Verkkopankki-ja korttimaksut

Jos niissä ilmenee ongelmia, tarkasta annetut tiedot, jotta ne ovat oikein. Jos tiedot ovat varmasti oikein, mutta maksu ei siltikään mene läpi, testaa jotain muuta maksutapaa. Jos tämä ei auta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai omaan pankkiisi, sillä ongelma voi olla myös pankin päässä.

Erämaksut ja laskut

Erämaksujen ja laskujen läpimenoon vaikuttaa moni tieto, jota luotonantaja arvioi lainaa myöntäessään. Tälläisiä tietoja ovat luottotiedot, tulotiedot, osoite ja muut henkilökohtaiset tiedot. Vaikka sinulla olisi puhtaat luottotiedot, voi luotonantaja hylätä luoton esimerkiksi salaisen osoitteen takia. 

Tälläisessä tilanteessa voit hakea lainaa uudestaan Svean Storepay-maksutavalla. Storepay on Svean luottopalvelu, jossa voit valita luoton määrän sekä keston. Kun täytät hakemuksen, saat muutamia tarkempia kysymyksiä taloustilanteestasi ja hakemuksen jättämisen jälkeen Svea tarkistaa hakemuksen ja myöntää tai hylkää hakemuksen, parhaimmillaan minuuteissa. Sunnuntaisin tehdyt hakemukset käsitellään maanantaina. 

Kun Svea on hyväksynyt Storepay-hakemuksen, muokkaamme me peruuntuneen tilauksesi maksetuksi ja käsittelemme sen varastollamme. Svea laskuttaa sinua toimituksen ollessa valmis.