Tästä artikkelista löydät Kuntokaupan myymien tuotteiden reklamaatioihin liittyvät ohjeet. Reklamaatiolomake löytyy sivun alaosasta.
Joskus uudessakin tuotteessa voi olla valmistuksen tai kuljetuksen aikana syntynyt vika, joka haittaa tuotteen käyttöä tai tekee tuotteesta käytetyn näköisen. Näissä tapauksissa voit asiakkaanamme tehdä meille tuotereklamaation, jonka avulla saamme tuotteesi joko korjattua uuden veroiseksi tai vaihdettua uuteen tuotteeseen. Tuotteen piilevä vika voi ilmetä myös myöhemmin. Näissä tapauksissa selvitämme, kuuluuko vika takuun/tuotevastuun piiriin, jolloin korjaus, varaosa tai tuotevaihto on asiakkaalle ilmainen. Mikäli vika johtuu normaalista kulumisesta tai ulkopuolisen syyn tai virheellisen käytön aiheuttamasta rikkoutumisesta, sovimme korjauksen ja varaosien kustannuksista asiakkaan kanssa ennen toimenpiteitä.
Joskus tuotteissa havaittu ongelma ei ole tuotevika, vaan kyseessä voi olla tuotteen ominaisuus tai tuotteen kokoamisessa tai käyttöönotossa on puutteita. Tällaisiin ongelmiin löytyy usein apua tuotteen mukana toimitetuista kokoamis-/käyttöoppaista, Kuntokaupan YouTube -kanavan video-oppaista tai Kuntokaupan nettisivuston Usein kysytyt kysymykset -osiosta.
Jos Kuntokaupalta ostamasi tuote on viallinen, niin otathan meihin yhteyttä täyttämällä alla olevan reklamaatiolomakkeen. Muista täyttää lomake huolellisesti, tämä nopeuttaa reklamaation käsittelyä.
Tuoteasiantuntijamme voivat usein auttaa ja ohjeistaa toimintatavoista heti yleisimpien vikojen kanssa ja tarvittaessa siirtävät vikatapauksen hoidettavaksi joko Kuntokaupan huoltoon tai tuotteen maahantuojan huoltoon hoidettavaksi.