Meiltä voit tilata kuluttaja-asiakkaana aina 6000 € asti ostokset myös erämaksulla. Etenkin suuremmissa hankinnoissa voi olla mielekästä jakaa kustannus useammalle eri kuukaudelle.
Voit itse valita kuinka moneen kuukausierään haluat maksun jakaa - valittavissa olevat erämaksuajat näytetään kassalla, kun olet ostoskorissa ensin täyttänyt tilauksen tiedot ja valinnut ''Siirry maksamaan''.
Huom! Jos haluat tarkastella erämaksuvaihtoehtoja, tilauksen tiedot tulee ensin täyttää ja valita "siirry maksamaan". Jos tuletkin toisiin aatoksin, voit perua tilauksen tai vaihtaa maksutapaa myös vielä tässä vaiheessa.
Valintojesi jälkeen voit viimeistellä tilauksen vahvistamalla sen tunnistautumalla.
Mahdollisuuden erämaksuun verkkokaupassamme tarjoaa Svea ja täältä löydät lisätietoja Svean erälaskusta sekä esimerkiksi siihen liittyvät luottoehdot.
Mitä teen, kun erämaksu ei mene läpi?
Tällöin suosittelemme testaamaan Svean Storepay-maksutapaa.
Erämaksujen ja laskujen läpimenoon vaikuttaa moni tieto, jota luotonantaja arvioi lainaa myöntäessään. Tälläisiä tietoja ovat luottotiedot, tulotiedot, osoite ja muut henkilökohtaiset tiedot. Vaikka sinulla olisi puhtaat luottotiedot, voi luotonantaja hylätä luoton esimerkiksi salaisen osoitteen takia.
Tälläisessä tilanteessa voit hakea lainaa uudestaan Svean Storepay-maksutavalla. Storepay on Svean luottopalvelu vähintään 2000€ arvoisiin tilauksiin. Storepay antaa sinun valita luoton määrän sekä keston. Kun täytät hakemuksen, saat muutamia tarkempia kysymyksiä taloustilanteestasi ja hakemuksen jättämisen jälkeen Svea tarkistaa hakemuksen ja myöntää tai hylkää hakemuksen, parhaimmillaan minuuteissa. Sunnuntaisin tehdyt hakemukset käsitellään maanantaina.
Kun Svea on hyväksynyt Storepay-hakemuksen, muokkaamme me peruuntuneen tilauksesi maksetuksi ja käsittelemme sen varastollamme. Svea laskuttaa sinua toimituksen ollessa valmis.