Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Jotta varmistatte asianne käsittelyn mahdollisimman sujuvasti, otattehan yhteyttä asiastanne riippuen oikealla lomakkeella, kiitos.

Ajantasaiset asiakaspalvelun ja myymälöiden aukioloajat sekä poikkeavat aukioloajat löydät täältä. Katso alempaa ohjeet reklamaation ja palautuksen tekemiseen sekä usein kysytyt kysymykset - osio.

Asiakaspalvelumme auttaa seuraavissa kanavissa:

Tilaukset ja tuotteet

  • Asiakaspalvelun yhteydenottolomakkeella

  • Sähköpostitse asiakaspalvelu@kuntokauppa.fi

  • Soittamalla 045 2780 820  (Palvelemme puhelimitse arkisin ma klo 12-16 & ti-pe klo 9.30-16

  • Yrityksiä, kuntia, taloyhtiötä, työsuhdepyöräasiakkaita sekä muita verkkolaskutus- ja yritystilausasiakkaista palvelee yritysmyyntimme arkisin ma - pe klo 9-16 sähköpostitse yritysmyynti@kuntokauppa.fi  tai soittamalla 045 728 4340

Otathan yhteyttä vain kerran ja yhdessä kanavassa.


Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Vastaamme yhteydenottolomakkeisiin, sähköposteihin sekä puhelimeen asiakaspalvelun aukioloaikojemme puitteissa. Pyrimme vastaamaan viesteihin 1 - 5 arkipäivän kuluessa ja puheluusi heti soittaessasi yhteydenottojen määrästä riippuen

Otathan yhteyttä asiakaspalveluun vain kertaalleen ruuhkan välttämiseksi, ettet jätä samasta asiasta useaa yhteydenottoa eri kanaviin. Palaamme sinulle asiaan heti kuin pystymme!

Kurkkaa myös usein kysytyt kysymykset -osiomme sekä YouTube-kanavaltamme, joista voit löytää vastauksia sekä hyödyllisiä huolto- ja kasausvideoita mm. kuntolaitteille ja sähköpyörille.


Asiakaspalvelun yhteydenottolomake

  •