- Usein kysytyt kysymykset
- Asiakaspalvelu
Kuntolaitteessani tai sähköpyörässäni on jotakin vikaa, miten saan yhteyden huoltoon?
Joskus kuntolaitteeseen tai sähköpyörään voi ilmestyä jokin vika, johon tarvitaan huollon ammattilaisten apua. Kuntokaupan oma huoltotiimi huoltaa FitNordin tuotteet sekä auttaa muiden merkkien huolloissa kyseisen tuotteen valmistajan ohjeiden mukaisesti.
Kuntokaupan huoltoon saat yhteyden asiakaspalvelumme kautta. Ota siis vikatapauksessa yhteyttä ensin asiakaspalveluumme. Tuoteasiantuntijamme pyrkivät ensin auttamaan yleisimpien vikojen ja ongelmien kanssa ja siirtävät vikatapauksen huoltotiimin hoidettavaksi, jos heidän käytössään olevat ohjeet ja neuvot eivät ratkaise vikaa. Asiakaspalvelu saattaa pyytää sinulta kuvia tai videoita ongelmasta, jolloin huoltotiimi pääsee nopeammin ratkaisemaan laitteesi vian.