Tilauksestani puuttuu tuotteita, mitä teen?

Jos tilauksessasi on useampia tuotteita, on hyvä muistaa, että kaikki tilauksen tuotteet eivät aina tule samassa toimituksessa. Esimerkiksi juoksumaton ALL IN-paketin lisävarusteet lähetetään usein erillisenä lähetyksenä kuin itse juoksumatto. 

Kun tilauksesi lähetetään, sähköpostiisi lähtee aina automaattisesti viesti seurantakoodeineen. Mikäli lähetyksesi on lähtenyt toimitukseen kahdessa osassa, saat sähköpostiisi tästä tiedon sekä kummankin lähetyksen seurantakoodit. 

Jos et löydä sähköpostista tietoa, että tilauksesi olisi lähetetty eri osissa, kannattaa vielä odotella pari päivää puuttuvia tuotteita. Joskus kuljetusyhtiöillä voi olla viiveitä, ja puuttuvat paketit voivat saapua hieman myöhemmin perille. 

Jos seurantakoodien perusteella kaikki tuotteet on toimitettu, mutta toimituksestasi edelleen puuttuu tuotteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Katsotaan asia yhdessä kuntoon!